Zanechte nám své kontaktní údaje a my se Vám ozveme.

Jméno *
Příjmení *
Společnost *
E-mail *
Telefonní číslo

Časté dotazy

  1. Firewall logy: Informace o síťovém provozu, blokovaných přístupech a dalších síťových aktivitách.

  2. Antivirus a Anti-malware logy: Záznamy o detekci a odstranění škodlivého softwaru.

  3. Intrusion Detection System (IDS) a Intrusion Prevention System (IPS) logy: Detekce anomálií nebo útoků v síti.

  4. Webové servery logy: Záznamy o webových aktivitách, včetně přístupů, chyb a žádostí.

  5. Systémové logy (Windows Event Logs, Syslog): Informace o událostech na serverech a pracovních stanicích.

  6. Aplikační logy: Logy z konkrétních aplikací používaných v organizaci.

  7. Cloud služby logy: Logy z cloudových platforem a služeb, jako je AWS CloudWatch, Azure Monitor, atd.

  8. Databázové logy: Záznamy o přístupech k databázím a provedených operacích.

  9. Identity and Access Management (IAM) logy: Informace o správě identit, autentizaci a přístupu.

  10. Email logy: Logy z emailových serverů týkající se příchozí a odchozí komunikace.

  11. VPN logy: Informace o připojení a aktivitách v rámci virtuálních privátních sítí.

  12. Mobile Device Management (MDM) logy: Záznamy o aktivitách mobilních zařízení v organizaci.

Ideálně byste měli monitorovat různé typy logů, včetně firewallů, antivirů, systémových logů, IDS/IPS, webových serverů a dalších důležitých systémových a síťových logů.

Monitorování logů umožňuje rychlou identifikaci anomálií, sledování bezpečnostních událostí, prevenci útoků a rychlou reakci na incidenty.

Zabezpečení logů zahrnuje šifrování, striktní řízení přístupu, sledování změn v konfiguraci a pravidelné auditování, aby se zajistila integrita a důvěrnost logovaných dat.

Jednorázová analýza logů obvykle zabere maximálně 12 až 24 hodin.